eprintid: 24899 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/48/99 datestamp: 2017-06-06 19:10:49 lastmod: 2017-06-06 19:10:49 status_changed: 2017-06-06 19:10:49 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю language: ukraine abstract: У статті представлено теоретичний аналіз та визначення сутності, взаємозв'язку понять ''компетентнісний підхід'', ''компетентність'', ''компетенція'', ''професійна компетентність'', ''педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю'' у контексті освітніх нормативних документів та досліджень науковців з метою подальшого комплексного розуміння проблеми розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю. keywords: компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, професійна компетентність, педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю creators_name: Козаченко, Г. В. creators_id: g.kozachenko@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1 (87) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 64-70 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Бібік Н. Компетентнісний підхід : рефлексивний аналіз застосування / Н. Бібік // Компетентнісний підхід у сучасній освіті. Світовий досвід та українські перспективи : б-ка з освітньої політики / Н. М. Бібік, Л. С. Вашуленко, О. І. Локшина та ін. ; під заг. ред. О. В. Овчарук. – К., 2004. – С. 47–52. 2. Маслов В. І. Наукові основи та технології компетентного управління загальноосвітнім навчальним закладом : [монографія] / В. І. Маслов, О. С. Боднар, К. В. Гораш. − Тернопіль : Крок, 2012. − 320 с. 3. Бех І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2010. – № 2. – С. 26–31 4. Бондар С. Компетентність особистості інтегрований компонент навчальних досягнень учнів / С. Бондар // Біологія і хімія в школі. – 2003. – № 2. – С. 8–9. 5. Теорія та практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн // У зб. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / Під загальною ред. О. В. Овчарук. – К. : ''К.І.С''. – 2004. – С. 15–24. 6. Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И. А Зимняя // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5. 7. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – № 2. – С.58–64. 8. Професійна освіта : словник : [навч. посіб.] / уклад. : С. У. Гончаренко та ін.; за ред. Н. Г. Ничкало. – К., 2000. – 78 c. 9. Сластенин В. А. Педагогика : [учеб. пособ. для студ. высш. пед. учеб. Заведений] / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов ; под ред. В. А. Сластенина. – М. : Издат. центр ''Академия'', 2002. – 576 с 10. Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И. А. Зимняя // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5. – C. 34–42. 11. Овечкин В. П. Компетентность и мобильность специалиста / В. П. Овечкин // Профессиональное образование. – 2005. – № 8. – 19 c. 12. Іванова С. В. Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти / С. В. Іванова // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. – 2008. – Вип. 42. – С. 106–110. 13. Гриньова В. М. Суть понять ''професіоналізм'' та ''професійна підготовка'' / В. М. Гриньова // Педагогіка та психологія : [зб. наук. праць] / За заг. ред. І. Ф. Прокопенка, В. І. Лозової. – Харків : ХНПУ, 2011. – Вип. 40. – Ч. 1. – С. 28–34. 14. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высшая шк., 1990. – 119 с. citation: Козаченко, Г. В. (2017) Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 64-70. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24899/1/14.pdf