eprintid: 2491 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 49 dir: disk0/00/00/24/91 datestamp: 2008-12-08 12:17:46 lastmod: 2015-08-14 18:57:52 status_changed: 2008-12-08 12:17:46 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів language: ukraine abstract: В умовах національного відродження українське суспільство прагне до конструктивного діалогу у процесі взаємодії, тому на разі набуває актуальності пошук засобів, які спрямовані на формування особистості, що володіє мисленнєво-мовленнєвою діяльністю. У зв'язку з цим у статті доведено необхідність формування основ риторичної майстерності у школярів підліткового віку. Визначено основні принципи педагогічної риторики, якими має керуватися вчитель-мовник, що прагне сформувати риторичні вміння в учнів на уроках з української мови. creators_name: Марцінко, Т. І. ispublished: pub subjects: LB1603 full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 38 pagerange: 72-76 refereed: TRUE citation: Марцінко, Т. І. (2008) Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). с. 72-76. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2491/1/08mtissh.pdf