%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Лихошвед, Н. В. %D 2017 %F zu2:24924 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K інтернет-маркетолог, іншомовна компетентність маркетолога, соціальний медіа-маркетинг, навчання за допомогою соціальних мереж. %N 1 (87) %P 106-111 %T Розвиток іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів за допомогою соціальних мереж %U http://eprints.zu.edu.ua/24924/ %X У статті проаналізовано можливості застосування соціальних мереж для розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів. Визначено особливості професійної діяльності інтернет-маркетологів та елементи змісту професійної підготовки студентів спеціальності ''Маркетинг'', які є перспективними для реалізації міжпредметних зв’язків при навчанні іноземної мови. Визначено форми, методи та засоби навчання іноземної мови за допомогою соціальних мереж для курсу ''Іноземна мова'' для студентів спеціальності ''Маркетинг''.