eprintid: 24926 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/49/26 datestamp: 2017-06-08 17:27:27 lastmod: 2017-06-08 17:35:15 status_changed: 2017-06-08 17:27:27 type: article metadata_visibility: show title: Методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників language: ukraine abstract: У статті подається визначення поняття ''здоров’язбережувальна компетентність дошкільників'', розкривається його суть з точки зору триєдності сторін здоров’я (фізичне, психічне, духовне), аналізуються завдання, які стоять перед вихователем щодо збереження, підтримання та примноження здоров’я дітей, окреслюються принципи валеологічного виховання дітей. Визначено умови оптимального формування здоров’язбережувальної компетентності, де більш глибоко проаналізовано технології, які можна використовувати у ДНЗ з даного напрямку роботи, та форми роботи з педагогічним колективом. keywords: здоров’язбережувальна компетентність дошкільників, алгоритм здоров’япідтримуючого способу життя, завдання та принципи валеологічного виховання, здоров'язбережувальні технології. creators_name: Максимова, О. О. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1 (87) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 118-122 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Краткий психологический словарь / Под общ. ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. – М. : Политиздат, 1985. – 431 с. 2. Хуторской А. В. Современная дидактика / А. В.Хуторской. – СПб. : Питер, 2001. – 544 с. 3. Максимова О. О. Валеологічна освіта дітей дошкільного віку (теоретико-методичні засади) : [навч.-метод. посібник] / Олена Олександрівна Максимова. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. – 213 с. citation: Максимова, О. О. (2017) Методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 118-122. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24926/1/23.pdf