%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Рева, Т. Д. %D 2017 %F zu2:24929 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті, педагогічне проектування, програма навчальної дисципліни (елективного курсу), європейська кредитна трансферно-накопичувальна система %N 1 (87) %P 129-135 %T Програма елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'' як об'єкт педагогічного проектування %U http://eprints.zu.edu.ua/24929/ %X Узагальнено досвід проектування змісту навчальної дисципліни (елективного курсу) ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'' в умовах упровадження європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи організації освітнього процесу у вищому медичному навчальному закладі. Обґрунтовано послідовність педагогічного проектування (аналітичний, методологічний, організаційно-змістовий етапи) та схарактеризовано науково-методичний підхід до розроблення базових компонентів Програми елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'': змістового, операційного, підсумково-оцінювального.