eprintid: 24929 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/49/29 datestamp: 2017-06-08 17:36:08 lastmod: 2017-06-08 17:43:42 status_changed: 2017-06-08 17:36:08 type: article metadata_visibility: show title: Програма елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'' як об'єкт педагогічного проектування language: ukraine abstract: Узагальнено досвід проектування змісту навчальної дисципліни (елективного курсу) ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'' в умовах упровадження європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи організації освітнього процесу у вищому медичному навчальному закладі. Обґрунтовано послідовність педагогічного проектування (аналітичний, методологічний, організаційно-змістовий етапи) та схарактеризовано науково-методичний підхід до розроблення базових компонентів Програми елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'': змістового, операційного, підсумково-оцінювального. keywords: компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті, педагогічне проектування, програма навчальної дисципліни (елективного курсу), європейська кредитна трансферно-накопичувальна система creators_name: Рева, Т. Д. creators_id: revatd@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1 (87) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 129-135 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Бобрицька В. І. Програма навчальної дисципліни "Освітня політика" як об’єкт системного педагогічного проектування / В. І. Бобрицька // Педагогічна освіта : теорія і практика. Педагогіка. Психологія. – 2012. – № 17 (1) – С. 35–40. 2. Вища педагогічна освіта : теорія і практика проектування : [навч.-метод. посіб.] // Додаток В (1) : Навчальні програми дисциплін нормативного циклу. Педагогіка вищої школи [Робоча навч. прогр. для студ. напряму підготовки 1801 Специфічні категорії спеціальності 8.18010021 Педагогіка вищої школи ОКР Магістр] / авт.-укл. В. І. Бобрицька ; за ред. О. Б. Жильцова. – Полтава : ТОВ ''Скайтек'', 2011. – 56 с. 3. Татур Ю. Г. О системе формирования (проектирования) образовательных программ в современном университете (концептуальные основы) / Ю. Г. Татур // Технические университеты как центры формирования инженерной элиты ХХІ. – М. : Изд-во МГТУ им. Н. Э. Баумана, 2002. – С. 41–56. 4. Рева Т. Д. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті / Т. Д. Рева // Неперервна професійна освіта : теорія і практика. – № 1–2 (46–47). – 2016. – С. 127–132. 5. Рева Т. Д. Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті : Програма навчальної дисципліни (елективний курс) для студентів 4 курсу фармацевтичних факультетів вищих медичних навчальних закладів спеціальності 226 ''Фармація'' / Т. Д. Рева. – К. : НМУ імені О. О. Богомольця. – 11 с. 6. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система : [довідник користувача] / пер. з англ. ; за ред. д-ра техн. наук, проф. Ю. М. Рашкевича та д-ра пед. наук, доцента Ж. В. Таланової. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 106 с. 7. Національна рамка кваліфікацій. Постанова КМ України від 23 листопада 2011 р. № 1341. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http ://zakon.rada.gov.ua. 8. Стандарт вищої освіти України. Галузь знань 22. Охорона здоров'я. Спеціальність 226 ''Фармація''. 2016 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу : www.vnmu.edu.ua/downloads/pdf/standart_farm.pdf. 9. Національний освітній глосарій : вища освіта / авт.-уклад. : І. І. Бабин, Я. Я. Болюбаш, А. А. Гармаш й ін. – К. : ТОВ ''Видавничий дім ''Плеяди'', 2011. – 100 с. citation: Рева, Т. Д. (2017) Програма елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'' як об'єкт педагогічного проектування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 129-135. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24929/1/25.pdf