%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Cлоньовська, О. Б. %D 2017 %F zu2:24935 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K підготовка вчителів, програма, євроінтеграція, вища освіта %N 1 (87) %P 153-157 %T Особливості підготовки вчителів України та Туреччини в контексті євроінтеграції %U http://eprints.zu.edu.ua/24935/ %X У статті розглядаються особливості реформування освітніх систем України та Туреччини в умовах євроінтеграції; обґрунтовано необхідність підготовки сучасних вчителів на засадах полікультурності, створення програм та написання підручників із полікультурних позицій, перепідготовки педагогічних працівників, запровадження ефективних методик; розглянуто засоби вдосконалення навчальних програм у підготовці вчителів у вітчизняних вищих навчальних закладах. Виділено кращі зразки підготовки педагогів в університетах Туреччини з метою запозичення позитивного досвіду для вищої педагогічної освіти в Україні. Проаналізовано низку міжнародних та експериментальних проектів та програм, діяльність яких сприяла підвищенню якості вищої освіти Туреччини.