eprintid: 24935 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/49/35 datestamp: 2017-06-08 17:52:56 lastmod: 2017-06-08 18:00:17 status_changed: 2017-06-08 17:52:56 type: article metadata_visibility: show title: Особливості підготовки вчителів України та Туреччини в контексті євроінтеграції language: ukraine abstract: У статті розглядаються особливості реформування освітніх систем України та Туреччини в умовах євроінтеграції; обґрунтовано необхідність підготовки сучасних вчителів на засадах полікультурності, створення програм та написання підручників із полікультурних позицій, перепідготовки педагогічних працівників, запровадження ефективних методик; розглянуто засоби вдосконалення навчальних програм у підготовці вчителів у вітчизняних вищих навчальних закладах. Виділено кращі зразки підготовки педагогів в університетах Туреччини з метою запозичення позитивного досвіду для вищої педагогічної освіти в Україні. Проаналізовано низку міжнародних та експериментальних проектів та програм, діяльність яких сприяла підвищенню якості вищої освіти Туреччини. keywords: підготовка вчителів, програма, євроінтеграція, вища освіта creators_name: Cлоньовська, О. Б. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1 (87) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 153-157 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Конституція України : Прийнята на п'ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 р. – К. : ЮРІНКОМ, 1996. – 80 с. 2. Бондарук С. О. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві : ліберальні свободи, рівноцінність культур і проблема визнання / С. О. Бондарук // Розвиток демократії в Україні : матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 29 вересня – 1 жовтня 2000 року). – К. : Центр освітніх ініціатив, 2001. – 38 c. 3. Оніщенко І. Гуманітарна освіта в контексті Болонського процесу / І. Оніщенко // Освіта. – 2004. – № 32 (14–21 липня). 4. Bildungswege in Östereich 2000-2003 // EURYDICE. – Bundesministerium für Bildung, Wissenschaft und Kultur, Wien. – 2004. – 170 р. 5. Higher Education System in Turkey / The Council of Higher Education [Елетронний ресурс] // Ankara. – 2014. – Режим доступу : http://www.yok.gov.tr/documents/10348274/10733291/TR%27de+Yükseköğretim+Sistemi2.pdf. 6. Tellez K. What Student Teachers Learn About Multicultural Education From Their Cooperating Teachers / K. Tellez // Teaching and Education, 2008. – No. 24. – Р. 43–58. 7. Вища освіта в Туреччині : університет Озйегін [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/abroad/higher_school/7961/. 8. Газизова, А. И. Из опыта создания национальной системы обеспечения качества высшего образования в Турции / А. И. Газизова // Высшее образование сегодня. – 2008. – № 1. – С. 32–36. 9. Усманова, С. М. Сравнительный анализ уровней высшего образования в Украине и Турции / С. М. Усманова // Проблеми сучасної педагогічної освіти : [зб. ст.]. – Сер. : Педагогіка і психологія / РВНЗ "Кримський гуманітарний університет". – Ялта, 2009. – Вип. 21. – Ч. 3. – С. 226–231. – Библиогр. : с. 231. citation: Cлоньовська, О. Б. (2017) Особливості підготовки вчителів України та Туреччини в контексті євроінтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 153-157. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24935/1/29.pdf