eprintid: 24938 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/49/38 datestamp: 2017-06-08 18:03:44 lastmod: 2017-06-08 18:11:14 status_changed: 2017-06-08 18:03:44 type: article metadata_visibility: show title: Становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи на основі атрибутивного підходу як педагогічна умова їх підготовки до формування соціальної компетентності молодших школярів language: ukraine abstract: У статті визначено педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. Розкрито сутність та способи впровадження однієї із них – становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів щодо формування соціальної компетентності молодших школярів на основі атрибутивного підходу. Визначено шляхи запровадження атрибутивного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Узагальнено основні напрями реалізації програми розвитку мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. keywords: педагогічні умови, підготовка майбутніх учителів початкової школи, становлення мотиваційної сфери, атрибутивний підхід. creators_name: Юрченко, О. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1 (87) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 168-172 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Андреев В. И. Основы педагогики высшей школы : [учеб. пособие] / В. И. Андреев. – Мн. : РИВШ, 2005. – 194 с. 2. Словник-довідник з професійної педагогіки / [авт.-упоряд. А. В. Семенова]. – Одеса : Пальміра, 2006. – 272 с. 3. Митина А. М. Зарубежные исследования учебной мотивации взрослых / А. М. Митина // Вестник Моск. ун-та. – Сер. 14. − Психология. − 2004. − № 2. − С. 56−65. 4. Пакулина С. А. Психологические особенности мотивации учения студентов педагогического вуза [Электронный ресурс] / С. А. Пакулина. – Труды Современного гуманитарного университета. − 2009. − № 9. − С. 70−86. − Режим доступа : http://www.edit.muh.ru/content/mag/trudy/09_2009/09.pdf. 5. Скворчевська Є. Л. Когнітивні механізми мотивації досягнення / Є. Л. Скворчевська // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. – Психологія. – 2013. – Вип. 46 (1). – С. 187–195. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46%281%29__24. 6. Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность / X. Хекхаузен. − 2-е изд. – СПб. : Питер; М. : Смысл, 2003. − 860 с. 7. Долгатов М. М. Каузальные атрибуции достижений как фактор эффективности учебной и педагогической деятельности : автореф. дис. на соискание ученой степени докт. психол. наук : спец. 19.00.00 "Психологические науки" / Далгатов Магомед Магомедаминович. – Москва, 2006. – 40 с. 8. Такман Б. У. Педагогическая психология : от теории к практике / Б. У. Такман ; пер. с англ. О. А. Зильберта; науч. ред. пер. И. И. Ильясов. – ИГ "Прогресс" − М. : ИГ "Прогрес", 2002. − 571 с. 9. Афанасенкова Е. Л. Мотивы учения и их изменение в процессе обучения студентов вуза: дис... канд. психол. наук: 19.00.07 "Педагогическая психология" / Е. Л. Афанасенкова. – М. : 2005. − 238 с. citation: Юрченко, О. В. (2017) Становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи на основі атрибутивного підходу як педагогічна умова їх підготовки до формування соціальної компетентності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 168-172. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24938/1/32.pdf