%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ямін, Яо %D 2017 %F zu2:24939 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K музично-педагогічна освіта, вокал, самоорганізація, навчальний простір, педагог-музикант, адаптація, китайські студенти. %N 1 (87) %P 173-177 %T Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів %U http://eprints.zu.edu.ua/24939/ %X Стаття присвячена дослідженню питань музично-педагогічної та вокальної освіти в Китаї. Розглянуто особливості навчальних програм та структури музично-педагогічної освіти в Китаї. Визначено значення попередньої вокальної підготовки китайських студентів для розробки і впровадження методики самоорганізації навчального простору в українських вищих навчальних закладах мистецького напрямку.