eprintid: 24940 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/49/40 datestamp: 2017-06-08 18:10:26 lastmod: 2017-06-08 18:18:11 status_changed: 2017-06-08 18:10:26 type: article metadata_visibility: show title: Застосування інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-правової компетентності студентів у вишах України, Європейського Союзу та Великобританії: порівняльний аспект language: ukraine abstract: У статті розглядається, на підставі порівняльного аналізу, педагогічний процес у вищих навчальних закладах України, Європейського Союзу та Великобританії зі спеціальності ''Соціальна робота'' в аспекті формування професійно-правової компетентності студентів. На підставі аналізу наукових, довідникових джерел, визначено особливості застосування інтерактивних технологій навчання у освітньому процесі найпопулярніших вищих навчальних закладів, зокрема Норвегії, Великобританії, Фінляндії, Бельгії, з підготовки соціальних працівників зі ступенями бакалавр та магістр. keywords: технології, інтерактивні технології, соціальна робота, соціальний працівник, правова компетентність, християнська соціальна практика, полікультурне середовище creators_name: Ящук, С. П. creators_id: sergiolife92@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1 (87) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 178-182 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Логвиненко Т. O. Магістратура в системі професійної підготовки соціальних працівників у скандинавських країнах (на прикладах Норвегії та Швеції) / Т. О. Логвиненко // Наук. зап. нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. – К., 2011. – LХХХХIV (№ 94). – С. 144–152. 2. Ящук С. П. Формування професійно-правової компетентності студентів : зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / C. П. Ящук. – Режим доступу : https://www.degruyter.com/view/j/rpp.2016.6.issue-3/rpp-2016-0034/rpp-2016 0034.xml?format=INT&rskey=jvbZ1m&result=1. 3. Журавська Н. С. Глобальний характер міжнародної трудової міграції виклики та завдання вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. С. Журавська. – Режим доступу : http://www.dsu.dp.ua https://www.degruyter.com/view/j/rpp.2016.6.issue-3/rpp-2016-0026/rpp-2016-0026.xml?format=INT&rskey=jvbZ1m&result=1. – Назва з екрану. 4. Лесик Г. Изменение акцентов в цикле социально-гуманитарных дисциплін [Електронний ресурс] / Г. Лесик. – Режим доступу : http://elibrary.ru/item.asp?id=21609383. – Назва з екрану. 5. Каталог навчальних планів і програм підготовки бакалаврів,спеціалістів, магістрів 2016–2017 н.р. / Східноєвропейський національний університет ім. Л. Українки [Електронний ресурс].– Режим доступу : http://eenu.edu.ua .– Назва з екрану. 6. Каталог навчальних планів і програм підготовки бакалаврів, спеціалістів, магістрів 2016–2017 н.р. / Тернопільський національний педагогічний університет ім. Гнатюка (ТНПУ) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.tnpu.edu.ua .– Назва з екрану. 7. Каталог навчальних планів і програм підготовки бакалаврів,спеціалістів, магістрів 2016–2017 н.р. / Глухівський національний педагогічний університет ім. Довженка (ГНПУ) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://gnpu.edu.ua/. – Назва з екрану. 8. Каталог навчальних планів і програм підготовки бакалаврів,спеціалістів, магістрів 2016–2017 н.р. / Запорізький національний університет (ЗНУ) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.znu.edu.ua/. – Назва з екрану. 9. Каталог навчальних планів і програм підготовки бакалаврів,спеціалістів, магістрів 2016–2017 н.р. / Дніпропетровський національний університет ім. Гончара (ДНУ) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.dsu.dp.ua. – Назва з екрану. citation: Ящук, С. П. (2017) Застосування інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-правової компетентності студентів у вишах України, Європейського Союзу та Великобританії: порівняльний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 178-182. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24940/1/34.pdf