%0 Journal Article %A Загурська, І. С. %A Никончук, Н. О. %D 2017 %F zu2:24952 %I ЖДУ і.м. І.Ф.Франка %J Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. Випуск 2. %K Самооцінка, психосемантичний метод, особистісні конструкти %P 17-19 %T Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів %U http://eprints.zu.edu.ua/24952/ %X У статті обгрунтоваується індивідуально-орієнтований підхід до вивчення самооцінки за допомогою психосемантичного методу. Його перевагою є те, що отримані результати піддаються узагальненню та факторному моделюванню, а також дозволяють ідентифікувати виділені конструкти як особистісні якості, учіннєві чи творчі здібності. У психосемантичному дослідженні можна використовувати ігрові форми роботи з молодшими школярами, що знижує ймовірність соціально бажаних відповідей.