relation: http://eprints.zu.edu.ua/24990/ title: Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства creator: Харчук, Д. creator: Клімова, І. О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Актуальнiсть обраної теми обумовлена тим, що маркетинговi комунiкацiї - є одним з найсуттєвiших та найскладнiших етапiв процесу маркетингу. Проведення маркетингових досліджень для подальшої розробки цiлей компанії, опрацювання й корегування обраних стратегiй, приводить в підсумку до найкращих вихідних результатiв. Їх досягнення - досить складна рiч в умовах постiйної змiни факторiв зовнiшнього та внутрiшнього середовищ маркетингу. date: 2017-05 type: Стаття type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/24990/1/Kharchuk.PDF identifier: Харчук, Д., Клімова, І. О. (2017) Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства. звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг". language: ukraine