%0 Journal Article %A Харчук, Д. %A Клімова, І. О. %D 2017 %F zu2:24990 %J звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг" %T Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства %U http://eprints.zu.edu.ua/24990/ %X Актуальнiсть обраної теми обумовлена тим, що маркетинговi комунiкацiї - є одним з найсуттєвiших та найскладнiших етапiв процесу маркетингу. Проведення маркетингових досліджень для подальшої розробки цiлей компанії, опрацювання й корегування обраних стратегiй, приводить в підсумку до найкращих вихідних результатiв. Їх досягнення - досить складна рiч в умовах постiйної змiни факторiв зовнiшнього та внутрiшнього середовищ маркетингу.