eprintid: 24990 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/49/90 datestamp: 2017-06-13 10:19:32 lastmod: 2017-06-13 10:19:32 status_changed: 2017-06-13 10:19:32 type: article metadata_visibility: show title: Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства language: ukraine abstract: Актуальнiсть обраної теми обумовлена тим, що маркетинговi комунiкацiї - є одним з найсуттєвiших та найскладнiших етапiв процесу маркетингу. Проведення маркетингових досліджень для подальшої розробки цiлей компанії, опрацювання й корегування обраних стратегiй, приводить в підсумку до найкращих вихідних результатiв. Їх досягнення - досить складна рiч в умовах постiйної змiни факторiв зовнiшнього та внутрiшнього середовищ маркетингу. creators_name: Харчук, Д. creators_name: Клімова, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2017-05 date_type: published publication: звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг" refereed: TRUE citation: Харчук, Д., Клімова, І. О. (2017) Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства. звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг". document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24990/1/Kharchuk.PDF