%0 Journal Article %@ 2524-0609 %A Мосіюк, О. О. %A Мінгальова, Ю. І. %D 2017 %F zu2:25042 %I Ужгородський національний університет %J Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" %K самоосвіта, змішане навчання, система керування навчанням, Moodle, інформаційно-комп’ютерна грамотність %N 1(40) %P 168-171 %T LMS Moodle як програмна складова організації змішаного навчання студентів інформаційним технологіям %U http://eprints.zu.edu.ua/25042/ %X Розвиток технологій в інформаційному суспільстві вимагає від фахівців різних напрямів та спеціальностей оволодіння високим рівнем інформаційно-комп’ютерної грамотності, розуміння викликів сучасності та вміння орієнтуватися у складному та мінливому світі. Як наслідок, ВНЗ необхідно адаптувати навчальний процес до нових реалій, зокрема і он-лайн освіти. В контексті визначеної проблематики у статті розкрито особливості змішаного навчального процесу. На прикладі предмету «Нові інформаційні технології» продемонстровано залучення LMS Moodle для створення та підтримки єдиного навчального середовища, вибудуваного за принципами змішаного навчання. Наголошено на важливості організації навчання та учіння студентів, спираючись на вихідні положення вибраного підходу як одного із найперспективніших в інформаційному суспільстві.