eprintid: 25042 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 6534 dir: disk0/00/02/50/42 datestamp: 2017-06-22 07:16:23 lastmod: 2017-06-22 07:16:23 status_changed: 2017-06-22 07:16:23 type: article metadata_visibility: show title: LMS Moodle як програмна складова організації змішаного навчання студентів інформаційним технологіям language: ukraine abstract: Розвиток технологій в інформаційному суспільстві вимагає від фахівців різних напрямів та спеціальностей оволодіння високим рівнем інформаційно-комп’ютерної грамотності, розуміння викликів сучасності та вміння орієнтуватися у складному та мінливому світі. Як наслідок, ВНЗ необхідно адаптувати навчальний процес до нових реалій, зокрема і он-лайн освіти. В контексті визначеної проблематики у статті розкрито особливості змішаного навчального процесу. На прикладі предмету «Нові інформаційні технології» продемонстровано залучення LMS Moodle для створення та підтримки єдиного навчального середовища, вибудуваного за принципами змішаного навчання. Наголошено на важливості організації навчання та учіння студентів, спираючись на вихідні положення вибраного підходу як одного із найперспективніших в інформаційному суспільстві. keywords: самоосвіта, змішане навчання, система керування навчанням, Moodle, інформаційно-комп’ютерна грамотність interacttype: expositive creators_name: Мосіюк, О. О. creators_name: Мінгальова, Ю. І. creators_id: Xandr_Mos@meta.ua creators_id: Mingalyova.Yuliya@yandex.ru ispublished: pub subjects: L1 subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-05-31 date_type: published publication: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" number: 1(40) publisher: Ужгородський національний університет pagerange: 168-171 refereed: TRUE issn: 2524-0609 citation: Мосіюк, О. О., Мінгальова, Ю. І. (2017) LMS Moodle як програмна складова організації змішаного навчання студентів інформаційним технологіям. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" (1(40)). с. 168-171. ISSN 2524-0609 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25042/1/LMS_Moodle_v_zmish_navch_inf_tech.pdf