eprintid: 25073 rev_number: 22 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/50/73 datestamp: 2017-07-07 09:08:38 lastmod: 2017-07-07 09:08:38 status_changed: 2017-07-07 09:08:38 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем language: ukraine abstract: Одна з найактуальніших проблем педагогіки вищої школи – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти. keywords: Майбутній учитель, педагогічна практика, підготовка учителів creators_name: Підгурська, В. Ю. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В.Є Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун. volume: 1 publisher: Житомир : "Полісся" pagerange: 169-172 refereed: TRUE citation: Підгурська, В. Ю. (2016) Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В.Є Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун., 1. с. 169-172. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25073/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.PDF