%0 Journal Article %A Підгурська, В. Ю. %D 2016 %F zu2:25075 %I Vysoká škola Danybius, Sládkovicovo, Slovenská republika, %J Medzinárodná vedecko-praktická konferencia "Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce" : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecrej konferencie (28 – 29 októbra 2016 r.) / Šéfredaktor prof. JUDr. Stanislav Mráz, CSc. %K Навчання, тренінгові форми навчання, професійне мовлення %P 244-247 %T Використання тренінгових форм навчання у процесі формування професійного мовлення майбутніх учителів початкових класів %U http://eprints.zu.edu.ua/25075/ %X Від мовної підготовки вчителя, його мовнокомунікативної компетентності залежить успішне навчання молодших школярів. Саме тому провідна роль у системі підготовки вчителя початкових класів належить філологічним та лінгвометодичним дисциплінам. Сьогодні школі потрібен учитель, який уміє аналізувати лінгвометодичні явища, вести пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу, застосовувати ефективні методи й прийоми навчання, відшукувати найраціональніші способи передачі знань.