eprintid: 25080 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 3464 dir: disk0/00/02/50/80 datestamp: 2017-07-07 09:07:45 lastmod: 2017-07-07 09:07:45 status_changed: 2017-07-07 09:07:45 type: book_section metadata_visibility: show title: Event-менеджмент ресторанного бізнесу України як інструмент маркетингових комунікацій language: ukraine creators_name: Карпюк, О. А. creators_name: Сингаєвська, А. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2017 date_type: published publisher: Видавництво Євенок О.О. place_of_pub: Житомир pagerange: 331-359 pages: 404 refereed: TRUE book_title: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку:колект. монографія citation: Карпюк, О. А., Сингаєвська, А. О. (2017) Event-менеджмент ресторанного бізнесу України як інструмент маркетингових комунікацій. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку:колект. монографія. Видавництво Євенок О.О., Житомир, с. 331-359. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25080/1/selection%20%281%29.pdf