eprintid: 25160 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/51/60 datestamp: 2017-08-21 12:34:25 lastmod: 2017-08-21 12:34:25 status_changed: 2017-08-21 12:34:25 type: article metadata_visibility: show title: Наративне дослідження формуванння базової життєвої позиції студентів ВНЗ language: ukraine abstract: У статті розкрито результати наративного дослідження формування базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Проаналізовано студентські автонаративи за типами: емоційно-нейтральним, емоційно-позитивним, емоційно-негативним, амбівалентним; окреслено особливості формування базової життєвої позиції студентів у кожному з типів автонаративу. keywords: наратив, автонаратив, мімезис, дієгезис, емоційно-нейтральний, емоційно-позитивний, емоційно-негативний, амбівалентний типи автонаративу. creators_name: Марчук, К. А. creators_name: Пирог, Г. В. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки volume: 2 number: 2 publisher: Вид-во «Гельветика» pagerange: 37-41 refereed: FALSE issn: 2312-3206 citation: Марчук, К. А., Пирог, Г. В. (2017) Наративне дослідження формуванння базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки, 2 (2). с. 37-41. ISSN 2312-3206 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25160/1/1.pdf