%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Антонова, О. Є. %D 2017 %F zu2:25218 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K креативність, творчість, педагогічна креативність, семантична спонтанна гнучкість %N 2 (88) %P 5-9 %T Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/25218/ %X В статті на основі аналізу найбільш відомих підходів до визначення сутності поняття «креативність» пропонується розроблена автором модель педагогічної обдарованості, одним з головних компонентів якої виділяється педагогічна креативність. Запропоновані критерії та параметри оцінювання рівня розвитку педагогічної креативності можуть служити основою для проведення їх оцінювання і самооцінювання майбутніми учителями та вчителями-практиками, а також для розробки на цій основі програм самовдосконалення.