%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Барановська, Л. В. %D 2017 %F zu2:25219 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K гармонізація вищої освіти, Єдиний європейський простір вищої освіти, філолог, іноземна мова. %N 2 (88) %P 10-13 %T Гармонізація вищої освіти україни із системами вищої освіти країн Європи %U http://eprints.zu.edu.ua/25219/ %X У даній статті визначено ключові положення гармонізації вищої освіти України з Єдиним європейським простором вищої освіти та науки. До них належать: організація навчального процесу у вітчизняних вищих навчальних закладах з використанням кредитно-модульної технології, введення освітніх рівнів бакалавра і магістра; трансформація кандидата наук в доктора філософії (Ph.D), актуалізація ролі іноземної мови як засобу полікультурної освіти і виховання. Проаналізовано результати дослідження українських вчених з проблем порівняльної педагогіки, присвячені підготовці в умовах гармонізації європейського освітнього простору фахівців з іноземних мов. Запропоновано напрями вдосконалення вітчизняної вищої філологічної освіти. Визначено значимість досвіду університетів Німеччини, Фінляндії, Швейцарської Конфедерації в даному аспекті. Запропоновано здійснити удосконалення системи профвідбору вчителів іноземних мов та розвиток їх професійної мотивації; підвищити якість підготовки фахівців - філологів в університетах країни з активним використанням електронного навчання, широко впроваджуючи такі проекти, як «English through Game-based & Gender-oriented Scenarios», «Introduction to English Historical Linguistics», «SWISSLING», які розроблені в університетах швейцарської Конфедерації, Фінляндії, Німеччини.