eprintid: 25219 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/19 datestamp: 2017-09-11 17:16:30 lastmod: 2017-09-11 17:22:35 status_changed: 2017-09-11 17:16:30 type: article metadata_visibility: show title: Гармонізація вищої освіти україни із системами вищої освіти країн Європи language: ukraine abstract: У даній статті визначено ключові положення гармонізації вищої освіти України з Єдиним європейським простором вищої освіти та науки. До них належать: організація навчального процесу у вітчизняних вищих навчальних закладах з використанням кредитно-модульної технології, введення освітніх рівнів бакалавра і магістра; трансформація кандидата наук в доктора філософії (Ph.D), актуалізація ролі іноземної мови як засобу полікультурної освіти і виховання. Проаналізовано результати дослідження українських вчених з проблем порівняльної педагогіки, присвячені підготовці в умовах гармонізації європейського освітнього простору фахівців з іноземних мов. Запропоновано напрями вдосконалення вітчизняної вищої філологічної освіти. Визначено значимість досвіду університетів Німеччини, Фінляндії, Швейцарської Конфедерації в даному аспекті. Запропоновано здійснити удосконалення системи профвідбору вчителів іноземних мов та розвиток їх професійної мотивації; підвищити якість підготовки фахівців - філологів в університетах країни з активним використанням електронного навчання, широко впроваджуючи такі проекти, як «English through Game-based & Gender-oriented Scenarios», «Introduction to English Historical Linguistics», «SWISSLING», які розроблені в університетах швейцарської Конфедерації, Фінляндії, Німеччини. keywords: гармонізація вищої освіти, Єдиний європейський простір вищої освіти, філолог, іноземна мова. creators_name: Барановська, Л. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 10-13 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Барановський М.М. Методичний аспект навчання майбутніх біотехнологів в умовах англомовного проекту / М.М. Барановський // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Київ, 21-23 березня 2013р. – К.: НАУ, 2013.- С. 16-21. 2. Бобрицька В.І. Європейські виміри державної кадрової політики України у підготовці працівників для системи освіти / В.І. Бобрицька // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – Вип. 1(6). – К. : НАУ, 2015. – С. 30-35. 3. Базова В.І. Підготовка викладачів іноземних мов в університетах Німеччини: автореф. дис. …канд.пед. наук : 13.00.04 / В.І. Базова; Національний авіаційний університет. К., 2012. – 20 с. 4. Гринюк С.П. Професійна підготовка майбутніх вчителів іноземних мов в університетах Фінляндії : автореф. дис. …канд.пед. наук : 13.00.04 / С.П. Гринюк; Національний авіаційний університет. К., 2013. – 20 с. 5. Заслужена А.А. Особливості підготовки магістра з англійської мови в університетах Швейцарської Конфедерації /А.А. Заслужена // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : НАУ, 2014. – Вип. 5(1). – С. 62 -70. citation: Барановська, Л. В. (2017) Гармонізація вищої освіти україни із системами вищої освіти країн Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 10-13. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25219/1/4.pdf