eprintid: 25227 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/27 datestamp: 2017-09-11 18:38:28 lastmod: 2017-09-11 18:45:50 status_changed: 2017-09-11 18:38:28 type: article metadata_visibility: show title: Психолого-педагогічні та філософські аспекти агресивної поведінки: спроба міждисциплінарного аналізу language: ukraine abstract: Робиться спроба розглянути соціально-психологічні механізми агресії, використовуючи досягнення синергетики, що дозволяє вичленувати універсальний теоретичний конструкт, пов'язаний з двома базовими станами людини – відкритістю та закритістю. Робиться висновок, що людина сама визначає ставлення до неї оточуючого світу і виявляється органічно пов’язаною з останнім. Тому пропонується центр тяжіння у боротьбі з агресією перенести з зовнішнього життєвого простору в середину людини. Постає завдання з гармонізації перш за все самої людини, що приводить до гармонізації й оточення. keywords: конфлікт, агресія, внутрішні і зовнішні шляхи самоствердження людини, індивідуально-особистісний початок людини creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 61-64 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Бейтс У. Г. Улучшение зрения без очков по методу Гейтса / У. Г.Бейтс . – М.: Де-факто, 1991. – 263 с. 2. Вознюк А. В. Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты : монографія / А. В. Вознюк. – Житомир: Рута, 2016. – 622 с. 3. Гулыга А. В. Космическая ответственность духа / А. В. Гулыга // Наука и религия. – 1989. – № 8. – С. 32–34. 4. Гурангов В. А. Курс начинающего волшебника: учебник везения / В. А.Гурангов, В. А.Долохов. – Спб.: Питер, 2000. – 192 с. 5. Казначеев В.П. Космопланетарный феномен человека : проблемы комплексного исследования / В.П. Казначеев, Е.А. Спирин. – Новосибирск : Наука, 1991. – 304 с. 6. Лаберж С. Практика осознанного сновидения / С.Лаберж. – К.: София, 1996. – 288 с. 7. Поклитар Е. А. Сенсуализм Коменского в контексте современного учения о взаимопотенцирующем синергизме сознания и бессознательного / Е. А. Поклитар, А. Е. Штеренгерц // Коменський і педагічна сучасність (Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції). – Одеса, 1992. – С. 184–186. 8. Таранов П. С. Управление без тайн / П. С. Таранов. – Донецк: Сталкер, 1997. – 479 с. 9. Cousins N. Anatomy of Illness: As Perceived by the Patient / N. Cousins. – N. Y.: W. W. Norton and Company, 1979. – 295 р. 10. Dunbar H.F. Psychosomatic Diagnosis, P.B. Hoeber, Inc. / H.F. Dunbar. – New York, 1943. – 246 р. 11. Elander J. Behavioral Correlates of Individual Differences in Road-Traffic Crash Risk: An examination of Methods and Findings / J. Elander, R. West, D. French // Psychological Bullitine by American Psychological Association, vol. 113 (March, 1993). – P. 279–294 12. Maslow A.H. The Farther Reaches of Human Nature / A.H. Maslow. – N. Y.: Penguin Books, 1976. – 407 p. citation: Вознюк, О. В. (2017) Психолого-педагогічні та філософські аспекти агресивної поведінки: спроба міждисциплінарного аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 61-64. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25227/1/12.pdf