%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Волошин, П. М. %D 2017 %F zu2:25230 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K майбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори %N 2 (88) %P 70-73 %T Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/25230/ %X У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності,удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності у співака компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій.