eprintid: 25230 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/30 datestamp: 2017-09-11 21:18:23 lastmod: 2017-09-11 21:18:23 status_changed: 2017-09-11 21:18:23 type: article metadata_visibility: show title: Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності language: ukraine abstract: У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності,удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності у співака компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій. keywords: майбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори creators_name: Волошин, П. М. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 70-73 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Гребенюк Н.Є. Вокально-виконавська творчість: / Н.Є Гребенюк Автореф. дис.... д-ра мистецтвознавства. – К., 2000. – 39 с. 2. Гуменюк Н.Ю. Педагогічний аспект розвитку студента як творчої особистості в умовах диригентсько-хорового классу / Н. Ю. Гуменюк //Питання культурології: Міжвідомчий зб. наук. ст. Вип. 15/ Ред. кол.: О.Г.Миронюк (головний ред.), О.Д.Глушич та інші. – К., 1997. –С.124-127. 3. Дерев’янко Л.А. Особливості формування вокально-мовленевої культури як складової педагогічної майстерності майбутнього вчителя: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.01/ Київський ун.т ім. Т.Г.Шевченка. /Л.А.Дерев’янко – К., 1993. – 21 с. 4. Єнтіс Л.С. Мистецтвознавчі терміни/ Л.С. Єнтіс. Київський національний університет культури і мистецтв. Миколаївський філіал. – Миколаїв: Атол, 2001. – 51 с. 5. Хлебнікова О.В. Формування досвіду музично-виконавської діяльності у студентів вузів культури: Автореф. дис. ... кандидата пед. наук: / Хлєбнікова О.В.13.00.02. – К., 2001. – 22 с. 6. Юник Д.Г. Структурно-функціональна модель виконавської надійності музикантів-інструменталістів /Д.Г Юник // Теорія і практика естетичного виховання в умовах соціокультурної трансформації: Зб. наук. праць БДПУ. – Бердянськ, 2006. – №2. citation: Волошин, П. М. (2017) Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 70-73. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25230/1/14.pdf