%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Гаврилюк, С. М. %A Поліщук, О. В. %D 2017 %F zu2:25232 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K творча особистість, педагогічна творчість, креативність, творча самореалізація %N 2 (88) %P 80-85 %T Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів %U http://eprints.zu.edu.ua/25232/ %X Стаття присвячена проблемі розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів в умовах модернізації змісту сучасної дошкільної освіти, упровадження нової парадигми виховання, метою якої є формування людини новітнього часу, розвиток її креативних можливостей та творчого потенціалу. У статті узагальнено та сформульовано визначення поняття «креативність». Обґрунтовано принципи професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до педагогічної творчості. З’ясовано роль вихователя у розвитку творчого потенціалу особистості, починаючи з раннього дошкільного віку. Визначено показники творчого потенціалу особистості вихователя дітей дошкільного віку. Висновки мають теоретичне і практичне значення для актуалізації творчої діяльності фахівців дошкільної освіти.