eprintid: 25232 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/32 datestamp: 2017-09-11 18:50:36 lastmod: 2017-09-11 18:58:07 status_changed: 2017-09-11 18:50:36 type: article metadata_visibility: show title: Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів language: ukraine abstract: Стаття присвячена проблемі розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів в умовах модернізації змісту сучасної дошкільної освіти, упровадження нової парадигми виховання, метою якої є формування людини новітнього часу, розвиток її креативних можливостей та творчого потенціалу. У статті узагальнено та сформульовано визначення поняття «креативність». Обґрунтовано принципи професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до педагогічної творчості. З’ясовано роль вихователя у розвитку творчого потенціалу особистості, починаючи з раннього дошкільного віку. Визначено показники творчого потенціалу особистості вихователя дітей дошкільного віку. Висновки мають теоретичне і практичне значення для актуалізації творчої діяльності фахівців дошкільної освіти. keywords: творча особистість, педагогічна творчість, креативність, творча самореалізація creators_name: Гаврилюк, С. М. creators_name: Поліщук, О. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 80-85 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Амонашвили Ш. А. Обучение. Оценка. Отметка / Ш. А. Амонашвили. – М.: Знание, 1980. 96 с. 2. Амонашвили Ш. А. Учитель, вдохнови меня на творчество! / Ш. А. Амонашвили; Подольский культурно-просветительский центр им. Н. К. Рериха; Центр инновационной педагогики и психологии Хмельницкого национального университета. – Хмельницкий, 2011. – 68 с. – (Библиотека Гуманной Педагогики). 3. Андреев В. И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности: основы педагогики творчества / В. И. Андреев. – Казань: Изд-во Казанского ун-та, 1988. – 236 с. 4. Андреев В. И. Педагогика творческого саморазвития: инновационный курс: в 2 кн. / В. И. Андреев. – Казань: Изд-во Казанского ун-та, 1998. – Кн. 2. – 230 с. 5. Бухвалов В. А. Алгоритмы педагогического творчества: кн. для учителя / В. А. Бухвалов. – М.: Просвещение, 1993. – 96 с. 6. Дошкільна освіта: словник-довідник: понад 1000 термінів, понять та назв / упоряд.: К. Л. Крутій, О. О. Фунтікова. – Запоріжжя: ЛІПС, 2010. – 324 с. 7. Загвязинский В. И. Педагогическое творчество учителя / В. И. Загвязинский. – М.: Педагогика, 1987. – 160 с. 8. Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М.: ИКЦ МарТ; Ростов н / Д.: МарТ, 2005. – 448 с. 9. Лук А. Н. Психология творчества / А. Н. Лук. – М.: Наука, 1978 – 126 с. 10. Лук А. Н. Учить мыслить / А. Н. Лук – М.: Знание. – 1975. – 96 с. 11. Матюшкин А. М. Концепция творческой одаренности / А. М. Матюшкин // Вопросы психологии. – 1989. – № 6. – С. 29–33. 12. Новейший психолого-педагогический словарь / сост. Е. С. Рапацевич; под общ. ред. А. П. Астахова. – Минск: Современная школа, 2010. – 928 с. 13. Педагогический словарь: учеб. пособие / под ред. В. И. Загвязинского, А. Ф. Закировой. – М.: ИЦ «Академия», 2008. – 352 с. 14. Сисоєва С. О. Педагогічна творчість: монографія / С. О. Сисоєва. – К.: Каравела, 1998. – 150 с. 15. Сисоєва С. О. Педагогічна творчість учителя: визначення, теоретична модель, функції підготовки / С. О. Сисоєва // Педагогіка і психологія. – 1998. – № 2. – С. 161–172. 16. Gruilord J. P. Psyshometrik approact to creativity / J. P. Gruilord. – University of Southern California, 1986. – 227 p. citation: Гаврилюк, С. М., Поліщук, О. В. (2017) Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 80-85. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25232/1/16.pdf