%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Гедзик, А. М. %D 2017 %F zu2:25233 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K професійно-графічна підготовка, зміст графічної підготовки, термінологічна основа графічної підготовки, проектування педагогічного процесу. %N 2 (88) %P 86-90 %T Термінологічна складова професійно-графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів %U http://eprints.zu.edu.ua/25233/ %X В статті розглянуті питання можливості оптимізації процесу графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на початковому етапі вивчення інженерної графіки. Доводиться, що однією з обов’язкових умов, яка повинна реалізовуватись при будь-якому «форматі» графічної підготовки, що дозволяє людині успішно оперувати графічними засобами будь-якого рівня, аналізувати конструктивні та інші особливості предметів і об’єктів різного призначення, приймати, зберігати й передавати інформацію загальноприйнятою в науці і техніці міжнародною графічною мовою, є оволодіння відповідною термінологією креслення. Проведено аналіз термінологічної основи графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів.