%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Грошовенко, О. П. %D 2017 %F zu2:25235 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K молодші школярі, гуманізм, природнича освіта, педагогічні умови, професійна підготовка вчителя початкової школи. %N 2 (88) %P 96-100 %T Світоглядно-екологічний підхід до змісту природничої освіти в школі I ступеня %U http://eprints.zu.edu.ua/25235/ %X Статтю присвячено проблемі реалізації гуманістичного підходу в умовах пошуку нової моделі природничої освіти в школі I ступеня. Проаналізовано стан і перспективи розвитку даної проблеми у сучасній педагогічній науці та практиці, обґрунтовано комплекс педагогічних умов навчально-виховної роботи спрямованої на формування екологічного світогляду дітей молодшого шкільного віку в процесі вивчення природознавства. У статті пріоритетну роль у реалізації світоглядно-екологічних установок молодших школярів відведено вчителеві. Ефективність вирішення проблеми виховання дітей, формування у них міцних знань, природничих компетентностей, залежить від здатності вчителя, розвиненості гуманістично-спрямованої системи ціннісних орієнтацій.