%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Дікун, І. А. %D 2017 %F zu2:25236 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K художня діяльність, музична діяльність, музично-педагогічна діяльність, досвід творчої діяльності майбутнього вчителя музики. %N 2 (88) %P 101-105 %T Теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики %U http://eprints.zu.edu.ua/25236/ %X У статті обґрунтовано спрямування сучасної мистецької освіти на підготовку та виховання фахівця, здатного до творчого саморозвитку та самореалізації, професійного вдосконалення та активної педагогічної творчості. Розглянуто феномен творчості, творчої діяльності в дослідженнях науковців різних галузей знань. Окреслено теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики. Розкрито значення художньої діяльності в професійній діяльності вчителя музики. Визначено рівні музичного сприймання та види музичної діяльності, з яких складається інститут музичної культури суспільства. Обґрунтовано спрямованість професійної діяльності педагога-музиканта на формування досвіду творчої діяльності. Визначено роль педагогічної та музичної імпровізації у створенні творчого характеру музично-педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики.