eprintid: 25236 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/36 datestamp: 2017-09-11 19:04:02 lastmod: 2017-09-11 19:11:53 status_changed: 2017-09-11 19:04:02 type: article metadata_visibility: show title: Теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано спрямування сучасної мистецької освіти на підготовку та виховання фахівця, здатного до творчого саморозвитку та самореалізації, професійного вдосконалення та активної педагогічної творчості. Розглянуто феномен творчості, творчої діяльності в дослідженнях науковців різних галузей знань. Окреслено теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики. Розкрито значення художньої діяльності в професійній діяльності вчителя музики. Визначено рівні музичного сприймання та види музичної діяльності, з яких складається інститут музичної культури суспільства. Обґрунтовано спрямованість професійної діяльності педагога-музиканта на формування досвіду творчої діяльності. Визначено роль педагогічної та музичної імпровізації у створенні творчого характеру музично-педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики. keywords: художня діяльність, музична діяльність, музично-педагогічна діяльність, досвід творчої діяльності майбутнього вчителя музики. creators_name: Дікун, І. А. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 101-105 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Арчажникова Л.Г. Профессия – учитель музики : Книга для учителя / Л.Г. Арчажникова. – М. : Просвещение. – 1984. – 111 с. 2. Асафьев Б.В. Музыкальная форма как процесс / Б.В. Асафьев. – Л. : музгиз. – 1963. – 379 с. 3. Бочкарев Л.Л. Психология музыкальной деятельности / Л.Л. Бочкарев. – М. : Издательство «Институт психологи РАН», 1997. – 352 с. 4. Иванов В.П. Человеческая деятельность – познание – искусство / В.П. Иванов. – К. : Наукова думка. – 1977. – 251 с. 5. Лернер И.Я. Процесс обучения и его закономерности / И.Я. Лернер. – М.: Знание. – 1980. – 96с. 6. Мелик-Пашаев А.А. Об источнике способности человека к художественному творчеству / А.А. Мелик-Пашаев // Вопросы психологии. – 1998. – №1. – С. 76-82 7. Назайкинский Е.В. О психологи музыкального восприятия / Е.В. Назайкинский. – М. : Музыка. – 1972. – 384 с. 8. Олексюк О.М. Музична педагогіка : Навчальний посібник / О.М. Олексюк. – К. : КНУКіМ, 2006. – 188 с. 9. Падалка Г.М. Учитель, музика, діти / Г.М. Падалка. – К. : Муз. Україна. – 1982. – 144 с. 10. Петрушин В.И. Психология и педагогика художественного творчества: Учебное пособие для вузов / В.И. Петрушин. – М. : Академический Проект; Гаудеамус, 2008. – 490 с. citation: Дікун, І. А. (2017) Теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 101-105. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25236/1/20.pdf