relation: http://eprints.zu.edu.ua/25239/ title: Розвиток рефлексивної компетентності та суб'єктності як ознак обдарованої особистості майбутнього педагога у ВНЗ creator: Желанова, В. В subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті обґрунтовано актуальність проблеми освіти й педагогічного супроводу обдарованої молоді. Проаналізовано феномен «обдарована дитина» у дослідженнях провідних науковців сучасності. Запропоновано авторське трактування рефлексивної компетентності, що ґрунтується на засадах метакомпетентності та інтегративної характеристики особистості. Представлено рефлексивну компетентність та суб’єктність як ознаки обдарованої особистості студента. Розглянуто мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний складники рефлексивної компетентності. Репрезентовано професійну позицію, педагогічну активність, суб’єктний досвід, здатність до рефлексії, антиципацію як компоненти суб’єктності особистості майбутнього педагога. Проаналізовано динаміку розвитку складників рефлексивної компетентності та суб’єктності у форматі процесів рефлексіогенезу та суб’єктогенезу. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2017 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/25239/1/23.pdf identifier: Желанова, В. В (2017) Розвиток рефлексивної компетентності та суб'єктності як ознак обдарованої особистості майбутнього педагога у ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 118-122. ISSN 2076-6173 language: ukraine