%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Іськова, Л. М. %D 2017 %F zu2:25241 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K мистецько-педагогічна діяльність, компетентність, навички, інтелектуальні уміння, освіта, уміння. %N 2 (88) %P 134-134 %T Загальнонауковий контекст категорії «уміння» %U http://eprints.zu.edu.ua/25241/ %X В статті розглянуто загальнонауковий контекст категорії «уміння». Визначено, що проблема формування умінь має давнюю історію. Узагальнено, що на основі праць грецьких філософів закладено наукове підґрунтя для розроблення проблеми формування умінь у процесі викладання освітніх наук. Досліджено, що в психолого-педагогічній науці приділяється велике значення формуванню різноманітних умінь та розмаїття поглядів науковців з даної проблеми. Проте, на наш погляд, досі не подається однобічного визначення категорії «вміння». Аналізуючи наукову літературу, ми побачили, що найчастіше уміння пов’язують із здатністю вирішувати певну діяльність, яка спрямована на досягнення конкретної мети. Виходячи з цього, вважаємо доцільним розглядати вміння як здатність здійснювати будь-яку діяльність у відповідності з поставленою метою. Адже вироблення умінь ̶ найважливіша умова підготовки студентів до навчально-професійної діяльності, шлях встановлення зв’язку теорії з практикою.