eprintid: 25244 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/44 datestamp: 2017-09-11 20:06:04 lastmod: 2017-09-11 20:13:54 status_changed: 2017-09-11 20:06:04 type: article metadata_visibility: show title: Особливості професійної діяльності викладачів фармацевтичного профілю у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації language: ukraine abstract: У статті розглядаються особливості професійної діяльності викладачів фармацевтичного профілю у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації. Визначено завдання фармацевтичної освіти, ключовим серед яких є, зокрема, забезпечення якісної підготовки освічених, компетентних, здатних до прийняття самостійних рішень сучасних фахівців фармацевтичної галузі. Автором запропоновано інформацію щодо навчальних закладів України, що здійснюють підготовку фахівців спеціальності 226 «Фармація» освітнього рівня «молодший спеціаліст» станом на 2016 рік. Виокремлено та охарактеризовано основні функції педагогічної діяльності: навчальну, науково-методичну, виховну. Здійснено характеристику основних форм організації навчання студентів-фармацевтів. З’ясовано, що ефективність професійної діяльності значною мірою визначає педагогічна компетентність викладача, яка формується і розвивається у процесі практичної діяльності. keywords: викладач фармацевтичного профілю, фармацевтична освіта, формування компетентностей, навчальна, науково-методична, виховна діяльність викладача creators_name: Козаченко, Г. В. creators_id: g.kozachenko@ukr.net ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 146-150 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Енциклопедичний словник фармацевтичних термінів: українсько-латинсько-російсько-англійський: [навч. посібник для студентів вищих закладів]/[уклад. І.М. Перцев, Є.І. Світлична, О.А. Рубан та ін.] за ред. проф. В.П. Черниха. - Вінниця: Нова Книга, 2014. – с.478 2. Наказ Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 01.06.2013 року № 655 «Про затвердження кваліфікаційних характеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів». 3. Барковська О.Я., Огарь С.В. Науково-практичні напрями підвищення якості практичної підготовки майбутніх фахівців фармації. Фармація ХХІ ст.: тенденції та перспективи: матеріали VІІІ Національного з’їзду фармацевтів України (Харків, 13-16 вересня 2016 року): у 2 т. Т 2, /М-во охорони здоров’я України, Нац. фарм. ун-т; ред .кол.: В.П. Черних (голова) та ін. – Харків: НФаУ, 2016. - С.324 4. Наказ Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 01.06.2013 року № 655 «Про затвердження кваліфікаційних характеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів». 5. Кириченко Л.М. Практичне навчання в системі підготовки майбутніх фахівців у фармацевтичному коледжі. Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». – Харків , 2016. – Випуск 53. С. 195. citation: Козаченко, Г. В. (2017) Особливості професійної діяльності викладачів фармацевтичного профілю у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 146-150. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25244/1/28.pdf