%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Корінна, Л. В. %D 2017 %F zu2:25251 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K професійне самовизначення, профіль навчання, професійна орієнтація ліцеїстів, особистісне самовизначення, самореалізація, професійна перспектива, професія, фах, цінності, критичне мислення, креативність, обдарованість, інтереси , нахили, здібності %N 2 (88) %P 161-170 %T Формування та цілеспрямований розвиток обдарованої особистості: аспекти професійного самовизначенняв %U http://eprints.zu.edu.ua/25251/ %X Статтю присвячено проблемам особистісного самовизначення, професійної орієнтації ліцеїстів у освітньому просторі ліцею-інтернату для обдарованих дітей. Акцентовано увагу на особливостях профільного навчання – першого важливого етапу професійного самовизначення та виховання особистості, здатної до самореалізації, навчання впродовж життя. Визначено основні завдання створення профорієнтаційного простору навчального закладу. При цьому автором статті зазначено, що простір профільного самовизначення – це сукупність структурних підрозділів ліцею-інтернату, що мають загальні цілі, ресурси для їх досягнення та єдиний центр управління. Запропоновано опис педагогічного досвіду забезпечення реалізації творчого потенціалу всіх учасників навчально-виховного процесу. Подано структуру освітньої системи ліцею-інтернату.