%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Кочубей, Т. Д. %D 2017 %F zu2:25253 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K обдарованість, обдаровані діти, соціально-педагогічна робота, соціальна адаптація, технології соціальної роботи %N 2 (88) %P 171-175 %T Особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованою особистістю %U http://eprints.zu.edu.ua/25253/ %X У статті обґрунтовано проблему обдарованості як ключову в психолого-педагогічних та соціальних дослідженнях науковців і практиків, визначено її нормативно-правову базу. Розкрито змістове наповнення провідних понять проблеми. Висвітлено ознаки обдарованості та її основні види. Виокремлено проблеми соціальної адаптації інтелектуально обдарованих дітей. З’ясовано психолого-педагогічні аспекти та особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Обґрунтовано технології соціальної роботи з обдарованою особистістю. Окреслено методичні прийоми соціально-педагогічної діяльності, спрямовані на соціальних захист, підтримку обдарованих дітей та молоді з метою зменшення негативних наслідків мікросоціуму.