eprintid: 25253 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/53 datestamp: 2017-09-12 09:46:52 lastmod: 2017-09-12 09:51:47 status_changed: 2017-09-12 09:46:52 type: article metadata_visibility: show title: Особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованою особистістю language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано проблему обдарованості як ключову в психолого-педагогічних та соціальних дослідженнях науковців і практиків, визначено її нормативно-правову базу. Розкрито змістове наповнення провідних понять проблеми. Висвітлено ознаки обдарованості та її основні види. Виокремлено проблеми соціальної адаптації інтелектуально обдарованих дітей. З’ясовано психолого-педагогічні аспекти та особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Обґрунтовано технології соціальної роботи з обдарованою особистістю. Окреслено методичні прийоми соціально-педагогічної діяльності, спрямовані на соціальних захист, підтримку обдарованих дітей та молоді з метою зменшення негативних наслідків мікросоціуму. keywords: обдарованість, обдаровані діти, соціально-педагогічна робота, соціальна адаптація, технології соціальної роботи creators_name: Кочубей, Т. Д. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 171-175 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Володарська М.О. Робота з обдарованими дітьми / М.О. Володарська, А.І. Настенко, О.М. Пілаєва, С.М. Полуніна, В.М. Сисоєва. – X . : Вид. група «Основа», 2010.— 190, [2] с. 2. Гілъбух Ю.3. Розумово обдарована дитина. Психологія, діагностика, педагогіка / Ю. 3. Гілъбух. – К.: Освіта, 1992. – 176 с. 3. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний ред. В.Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с. 4. Жук Л. В. Обдарована дитина в умовах сучасної освітньої системи / Л. В. Жук // Обдарована дитина. – 2009. – № 1. – С. 3–7. 5. Корбут С. Ю. Робота соціального педагога з обдарованими дітьми в умовах гімназії / С. Ю. Корбут // Обдарована дитина. – 2012. – № 10. – С. 9–13. 6. Крутецъкий В.А. Психология математических способностей школьников / В.А. Крутецъкий. – М.: Просвещение, 1968. – 432 с. 7. Кульчицъка О.І. Специфіка дитячої обдарованості / О.І. Кульчицъка / / Обдарована дитина. – 2001. – № 1. – С. 3-10 8. Лейтес Н.С. Способности и одаренность в детские годы / Н.С. Лейтес. – М., 1984. – 80 с. 9. Одаренный ребенок дома и в школе. – Екатеринбург: У-Фактория, 2004. – 272 с. 10. Савченко О.Я. Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. – К.: Абрис, 1997. – 416 с. 11. Савченко О.Я. Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів / О.Я. Савченко. – К.: Радянська школа, 1982. – 224 с. 12. Туник Е.Е. Диагностика креативности. Методическое руководство / Е.Е. Туник. – М.: Иматон, 1998. – 170 с. 13. Ясочко, Т. Ю. Обдаровані діти: проблеми соціалізації / Тетяна Юріївна Ясочко // Обдарована дитина. – 2013. – № 4. – С. 2–10. citation: Кочубей, Т. Д. (2017) Особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованою особистістю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 171-175. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25253/1/32.pdf