%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Майданик, О. В. %D 2017 %F zu2:25255 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K Громадянська компетентність, інноваційні технології, інтерактивні методи навчання, критичне мислення, майбутні учителі початкової школи, навички, освітній процес, педагогічний коледж. %N 2 (88) %P 176-180 %T Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій %U http://eprints.zu.edu.ua/25255/ %X У статті висвітлено значення використання інноваційних технологій у процесі формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи; визначено необхідність застосування інтерактивних методів навчання в освітньому процесі педагогічного коледжу; проведено аналіз педагогічних досліджень щодо вказаної проблеми; охарактеризовано сутність поняття «інтерактивні методи» та «критичне мислення», проаналізовано основні завдання розвитку критичного мислення студентської молоді. Автором зазначено, що формуванню громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічному коледжі має сприяти використання на заняттях суспільно-економічних дисциплін пізнавальних та проблемно-пошукових завдань; обґрунтовано висновок про те, що інноваційний підхід до формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах спрямований на особистісний розвиток майбутніх фахівців, їхню здатність оволодівати новим досвідом на основі цілеспрямованого формування критичного мислення.