eprintid: 25255 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/55 datestamp: 2017-09-12 09:50:42 lastmod: 2017-09-12 09:52:21 status_changed: 2017-09-12 09:50:42 type: article metadata_visibility: show title: Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій language: ukraine abstract: У статті висвітлено значення використання інноваційних технологій у процесі формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи; визначено необхідність застосування інтерактивних методів навчання в освітньому процесі педагогічного коледжу; проведено аналіз педагогічних досліджень щодо вказаної проблеми; охарактеризовано сутність поняття «інтерактивні методи» та «критичне мислення», проаналізовано основні завдання розвитку критичного мислення студентської молоді. Автором зазначено, що формуванню громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічному коледжі має сприяти використання на заняттях суспільно-економічних дисциплін пізнавальних та проблемно-пошукових завдань; обґрунтовано висновок про те, що інноваційний підхід до формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах спрямований на особистісний розвиток майбутніх фахівців, їхню здатність оволодівати новим досвідом на основі цілеспрямованого формування критичного мислення. keywords: Громадянська компетентність, інноваційні технології, інтерактивні методи навчання, критичне мислення, майбутні учителі початкової школи, навички, освітній процес, педагогічний коледж. creators_name: Майданик, О. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 176-180 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Ващук Ф. Г. Перехід до інноваційних технологій у вищій освіті – вимога часу / Ф. Г. Ващук // Інтеграція в європейський освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи: монографія / за заг. ред. Ф. Г. Ващука. – Ужгород : ЗакДУ, 2011. – Вип. 16. – С. 290 – 305. – (Серія : Євроінтеграція: український вимір) 2. Вербицкий А. А. Новая образовательная парадигма и контекстное обучение. Монографія / А. А. Вербицкий. – М., 1999. – 68 с. 3. Дубягін О. Б. Інноваційні технології та методи навчання як фактор удосконалення навчального процесу [Електронний ресурс] / О. Б. Дубягін. – 4. Режим доступу : http://www.geci.cn.ua/uk/home/item/download/ 446_a657598348b 2a6e8c60b5c4f62a104f0.html 5. Интерактивные методы в образовании: личностно-созидающие смыслы : сб. науч. ст. по материалам междунар. науч.-практ. конф., 7 дек. 2001 г. / сост. Н. Н. Быстрова, Г. И. Пигуль ; под ред. Л. Н. Куликовой. –Хабаровск : Изд-во ХГПУ, 2002. – 263 с. 6. Києнко-Романюк Л. А. Розвиток критичного мислення студентської молоді як загальнопедагогічна проблема: дис. канд. пед. наук: 13.00.01. «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Лариса Анатоліївна Києнко-Романюк. – К. : 2007. – 209 с. 7. Мередит К. С. Критическое мышление: углубленная методика / К. С. Мередит, Дж. Л. Стил, Ч. Темпл // Подготовлено в рамках проекта «Чтение и письмо для Критического мышления». – М. : Изд-во «ИОО», 1997. – 55 с. 8. Сухомлинський В. О. Вибрані твори [Текст] Т. 4, Т. 5. Павлиська середня школа / В. О. Сухомлинський. – В 5-ти т. – К. : Рад. шк. 1977. – 640 с. 9. Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т. І. Туркот. – К. : Кондор, 2011. – 628 с. citation: Майданик, О. В. (2017) Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 176-180. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25255/1/33.pdf