relation: http://eprints.zu.edu.ua/25259/ title: Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності creator: Мирончук, Н. М. subject: L Освіта (Загальне) description: У статті з’ясовано характеристики методу моделювання, його функції, види, етапи моделювання; зазначено вимоги до побудови практикоорієнтованих моделей (інгерентність, спрощеність, адекватність). Визначено прикладні аспекти застосування методу моделювання у контекстній підготовці студентів магістратури (розроблення моделі підготовки фахівців; моделювання педагогічних ситуацій; моделювання освітньо-професійного середовища з урахуванням предметного, психологічного, просторово-часового, соціального-комунікативного контекстів; розробка моделі готовності майбутнього викладача до самоорганізації у професійній діяльності та ін.). publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2017 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/25259/1/35.pdf identifier: Мирончук, Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 186-190. ISSN 2076-6173 language: ukraine