%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мирончук, Н. М. %D 2017 %F zu2:25259 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K модель, моделювання, контекстна підготовка, викладач вищої школи, ситуації самоорганізації. %N 2 (88) %P 186-190 %T Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/25259/ %X У статті з’ясовано характеристики методу моделювання, його функції, види, етапи моделювання; зазначено вимоги до побудови практикоорієнтованих моделей (інгерентність, спрощеність, адекватність). Визначено прикладні аспекти застосування методу моделювання у контекстній підготовці студентів магістратури (розроблення моделі підготовки фахівців; моделювання педагогічних ситуацій; моделювання освітньо-професійного середовища з урахуванням предметного, психологічного, просторово-часового, соціального-комунікативного контекстів; розробка моделі готовності майбутнього викладача до самоорганізації у професійній діяльності та ін.).