eprintid: 25259 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/59 datestamp: 2017-09-12 09:57:13 lastmod: 2017-09-12 10:05:11 status_changed: 2017-09-12 09:57:13 type: article metadata_visibility: show title: Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності language: ukraine abstract: У статті з’ясовано характеристики методу моделювання, його функції, види, етапи моделювання; зазначено вимоги до побудови практикоорієнтованих моделей (інгерентність, спрощеність, адекватність). Визначено прикладні аспекти застосування методу моделювання у контекстній підготовці студентів магістратури (розроблення моделі підготовки фахівців; моделювання педагогічних ситуацій; моделювання освітньо-професійного середовища з урахуванням предметного, психологічного, просторово-часового, соціального-комунікативного контекстів; розробка моделі готовності майбутнього викладача до самоорганізації у професійній діяльності та ін.). keywords: модель, моделювання, контекстна підготовка, викладач вищої школи, ситуації самоорганізації. creators_name: Мирончук, Н. М. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 186-190 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Вішнікіна Л. Педагогічне моделювання як основа проектування освітніх процесів / Л. Вішнікіна // Імідж сучасного педагога. – 2008. – № 7–8 (86–87). – С. 80–84. 2. Дахин А. Н. Моделирование в педагогике / А. Н. Дахин // Идеи и идеалы. – 2010. – № 1(3), Т. 2. – С. 11–20. 3. Делимова Ю. О. Моделирование в педагогике и дидактике [Електронний ресурс] / Ю. О. Делимова. – Режим доступу : http://shgpi.edu.ru/files/nauka/vestnik/2013/2013-3-7.pdf 4. Энциклопедия профессионального образования: [в 3-х томах] / под ред. С. Я. Батышева. – М. : АПО, 1998. 5. Непрокина И. В. Метод моделирования как основа педагогического исследования [Електронний ресурс] / И. В. Непрокина. – Режим доступу : http://teoria-practica.ru/rus/files/arhiv_zhurnala/2013/7/pedagogika/neprokina.pdf 6. Новиков А. М. Построение образовательных моделей. Как строится образовательная модель? / А. М. Новиков, Д. А. Новиков // Инновационные проекты и программы в образовании. – 2010. – № 1. – С. 3–9. 7. Пикельная В. С. Теория и методика моделирования управленческой деятельности (школоведческий аспект) : дис. … доктора пед. наук : 13.00.01 / Валерия Семеновна Пикельная. – Кривой Рог, 1993. – 374 с. 8. Шапран О. І. Наукові підходи до педагогічного моделювання інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. І. Шапран // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2011. – № 21. – С. 315–318. 9. Ядровская М. В. Модели в педагогике / М. В. Ядровская // Вестник Томского государственного университета. – 2013. – № 366. – С. 139–143. citation: Мирончук, Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 186-190. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25259/1/35.pdf