%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Музика, О. Я. %A Король, А. М. %D 2017 %F zu2:25263 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K художньо-творча обдарованість, професійно-особистісний саморозвиток, психолого- педагогічні умови, самореалізація, майбутні вчителі образотворчого мистецтва %N 2 (88) %P 203-207 %T Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку %U http://eprints.zu.edu.ua/25263/ %X У статті окреслено головні завдання вищої педагогічної мистецької освіти. Визначено вимоги до сучасного учителя образотворчого мистецтва. Здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми мистецько-педагогічної освіти: професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Розглянуто проблему саморозвитку та становлення особистості в філософському, психолого-педагогічному та мистецькому контексті. Автором статті визначено саморозвиток як спосіб особистісної самореалізації, генетично закладений у людині. Обґрунтовано значення художньо-творчої обдарованості особистості як необхідної передумови досягнення високого рівня саморозвитку. Окреслюються основні психолого-педагогічні умови, які сприятимуть ефективному вирішенню зазначеної проблеми у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів-художників.