%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Петрович, О. Б. %A Лебедь, Ю. Б. %D 2017 %F zu2:25266 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K педагогічна креативність, інноваційні освітні технології, творча особистість учителя, QR-квест, імітаційна гра, мультимедійна презентація. %N 2 (88) %P 219-223 %T Формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до творчої професійної діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/25266/ %X У статті обґрунтовано необхідність підготовки фахівця нового типу, творчого педагога, готового до креативно-інноваційного виконання своєї професійної діяльності в сучасних умовах реформування освіти в Україні. Доведено важливість створення у ВНЗ відповідного творчого середовища й певних педагогічних умов, які стимулюватимуть до творчої діяльності, що пов’язано з потребою суспільства в неординарних креативних особистостях. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми формування готовності вчителя до фахової діяльності. Досліджено особливості формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до професійної креативності. Описано методику застосування інноваційних освітніх технологій під час вивчення навчальних дисциплін «Методика навчання української мови» та «Методика навчання української літератури».