eprintid: 25266 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/66 datestamp: 2017-09-12 10:30:27 lastmod: 2017-09-12 10:40:11 status_changed: 2017-09-12 10:30:27 type: article metadata_visibility: show title: Формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до творчої професійної діяльності language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано необхідність підготовки фахівця нового типу, творчого педагога, готового до креативно-інноваційного виконання своєї професійної діяльності в сучасних умовах реформування освіти в Україні. Доведено важливість створення у ВНЗ відповідного творчого середовища й певних педагогічних умов, які стимулюватимуть до творчої діяльності, що пов’язано з потребою суспільства в неординарних креативних особистостях. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми формування готовності вчителя до фахової діяльності. Досліджено особливості формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до професійної креативності. Описано методику застосування інноваційних освітніх технологій під час вивчення навчальних дисциплін «Методика навчання української мови» та «Методика навчання української літератури». keywords: педагогічна креативність, інноваційні освітні технології, творча особистість учителя, QR-квест, імітаційна гра, мультимедійна презентація. creators_name: Петрович, О. Б. creators_name: Лебедь, Ю. Б. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 219-223 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Акімова О. В. Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Акімова Ольга Вікторівна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2010. – 43 с. 2. Куцевол О. М. Методика викладання української літератури (креативно-інноваційна стратегія) / О. М. Куцевол. – Київ : Освіта України, 2009. – 464 с. 3. Куцевол О. М. Теоретико-методичні основи розвитку креативності майбутніх учителів літератури : монографія / О. М. Куцевол. – Вінниця : Глобус-прес, 2006. – 348 с. 4. Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : підручник / С. О. Сисоєва. – Київ : Міленіум, 2006. – 344 с. 5. Сластенин В. А. Педагогическая деятельность как творческий процесс / В. А. Сластенин, С. Г. Перевалов // Педагогическое образование и наука. – 2005. – № 1. – С. 25-34. citation: Петрович, О. Б., Лебедь, Ю. Б. (2017) Формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до творчої професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 219-223. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25266/1/41.pdf