%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Проворова, Є. М. %A Цзінцзін, Чжан %D 2017 %F zu2:25270 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K модель, методична підготовка, майбутній учитель музики, загально дидактичні принципи, специфічні принципи, функції, педагогічні умови, мистецька рефлексія. %N 2 (88) %P 224-230 %T Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії %U http://eprints.zu.edu.ua/25270/ %X У статті охарактеризовано мету, підходи, принципи, блоки, а також представлено практичну реалізацію моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Запропонована модель охоплює нормативно-цільовий, теоретико-методологічний, процесуально-змістовий, аналітико-результативний блоки, тісно взаємопов'язані цілями і завданнями щодо методичної підготовленості майбутнього вчителя музики. Окреслено наукові підходи, загальнодидактичні та специфічні принципи, функції, педагогічні умови, етапи реалізації моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики. Перевірку моделі методичної підготовки у межах статті представлено на прикладі реалізації методики формування мистецької рефлексії у майбутніх учителів музики.