eprintid: 25270 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/70 datestamp: 2017-09-12 10:35:04 lastmod: 2017-09-12 10:40:59 status_changed: 2017-09-12 10:35:04 type: article metadata_visibility: show title: Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії language: ukraine abstract: У статті охарактеризовано мету, підходи, принципи, блоки, а також представлено практичну реалізацію моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Запропонована модель охоплює нормативно-цільовий, теоретико-методологічний, процесуально-змістовий, аналітико-результативний блоки, тісно взаємопов'язані цілями і завданнями щодо методичної підготовленості майбутнього вчителя музики. Окреслено наукові підходи, загальнодидактичні та специфічні принципи, функції, педагогічні умови, етапи реалізації моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики. Перевірку моделі методичної підготовки у межах статті представлено на прикладі реалізації методики формування мистецької рефлексії у майбутніх учителів музики. keywords: модель, методична підготовка, майбутній учитель музики, загально дидактичні принципи, специфічні принципи, функції, педагогічні умови, мистецька рефлексія. creators_name: Проворова, Є. М. creators_name: Цзінцзін, Чжан ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 224-230 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Абдуллин Э.Б. Методологический анализ проблем музыкальной педагогики в системе высшего образования: Учебн. пособие для преподавателей, аспирантов, слушателей ФПК. – М.: Прометей МПГУ, 1990. – 188 с. 2. Бех І.Д. Виховання особистості: У 2 кн. – Кн. 1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади / І.Д. Бех. – К.: Либідь, 2003. – 280 с. 3. Василенко Л. М. Теорія і методика вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на гедоністичних засадах : автореф. дис. … д-ра. пед. наук : спец. : 13.00.02 «Теорія і методика навчання музики» / Л. М. Василенко. – Київ, 2014. – 43 с. 4. Завалко К. В. Педагогічна інноватика в теорії та практиці музичної освіти : [монографія] / К. В. Завалко. – Черкаси : Черкаський ЦНП, 2013. – 520 с. 5. Загвязинский В. И. Методология и методы психолого-педагогического исследования: учеб. пособ. для студ. высш. пед. учеб. заведений / В. Загвязинский, Р. Атаханов. – 2-е изд., стер. – М.: Академия, 2005. – 208 с. 6. Козир А. В. Професійна майстерність учителів музики : теорія і практика формування в системі багаторівневої освіти : [монографія] / А. В. Козир. – К. : Вид-тво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. – 380 с. 7. Кузнецова А. Г. Развитие методологии системного подхода в отечественной педагогике: [монографія] / A. Г. Кузнецова. – Хабаровск: ХК ИППК ПК, 2001. – 152 с. 8. Кулікова В.М. Художнє мислення музиканта. Традиції та інновації / В.М. Кулікова. Навч.-метод. посіб. – К.: Купріянова, 2007. – 132 с. 9. Овчаренко Н. А. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності : теорія та методологія : монографія / Наталія Анатоліївна Овчаренко. – Кривий Ріг : вид. Р. А. Козлов, 2014. – 400 с. 10. Падалка Г.М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г.М. Падалка. – К.: Освіта Україна, 2008. – 274 с. 11. Пиличаускас А. Познание музыки как воспитательная проблема / А. Пиличаускас. – Вильнюс, 1992. – 196 с. 12. Сегеда Н. А. Професійний розвиток викладача музичного мистецтва : історія, методологія, теорія : [монографія] / А. Н. Сегеда. – К. : НПУ, 2011. – 273 с. 13. Тоцька Л.О. Педагогічні принципи розвитку виконавської майстерності культури магістрантів-вокалістів / Л.О. Тоцька. // Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики XXI: матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., 16-17.10.2014 р. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. – С. 422-431. 14. Философский энциклопедический словарь. – М.: Сов. энциклопедия, 1989. – 815 с. 15. Хуторской А.В. Педагогическая инноватика: учеб. пособие для студ. высш. учеб. Заведений / А.В. Хуторской. – М.: Издательский центр "Академия", 2008. – 256 с. 16. Чжан Цзінцзін Методика формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики в процесі вокального навчання: дис…. спец.13.00.02 – «Теорія та методика музичного навчання». –К.: Нац. Пед.. ун-т імені М.Драгоманова.- 206с. citation: Проворова, Є. М., Цзінцзін, Чжан (2017) Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 224-230. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25270/1/42.pdf