%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Рибчук, О. О. %D 2017 %F zu2:25272 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K модель, педагогічне моделювання, розвиток, фахова компетентність, викладач, післядипломна освіта %N 2 (88) %P 231-236 %T Педагогічна модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/25272/ %X Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічної моделі розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. У статті проведено аналіз наукових поглядів на проблему вибору оптимальних форм організації навчального процесу; фахового розвитку у системі неперервної освіти; компетентнісного підходу у системі військової освіти. Досліджено підходи до визначення термінів “модель” і “моделювання”, запропоновано авторське визначення педагогічної моделі розвитку фахової компетентності. Запропоновано структурно-функціональну модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти, до структури якої включено такі блоки: цілепокладання, організаційно-педагогічних умов, теоретико-методологічний, змістовний, організаційно-процесуальний і діагностично-результативний. Розкрито зміст основних структурних елементів моделі.